Gyakori kérdések

 

Egy esküvő vagy rendezvény szervezése során számos kérdés merülhet fel a zenekarral kapcsolatban. Ezen az oldalon olyan kérdésekre adunk választ, amelyet a megrendelőink gyakran feltesznek nekünk.

Mekkora a zenekar helyigénye?

Minimális helyigényünk 6 X 4 méteres színpad vagy technikai terület.

Rendelkezik-e a zenekar saját hangtechnikával?

A zenekar saját korszerű QSC típusú hangosítással rendelkezik, valamint ledes fényrendszerrel, robotlámpákkal. A hang- és fénytechnikát saját technikai személyzet telepíti és kezeli a rendezvényeken. Ez a hangosítás kb. 400-500 fős rendezvényekig elegendő.

Vállaljátok-e a polgári szertartás hangosítását?

Csak szombati és munkaszüneti napokon, amennyiben a vacsora helyszínén van a szertartás, úgy természetesen el tudjuk vállalni a hangosítást. Ennek a szolgáltatásnak a díját megkapjátok az ajánlatban, amennyiben igénylitek. A szertartáshangosításról bővebben itt olvashatsz!

Mennyit játszotok egy esküvőn?

Az alap műsor- és készenléti idő 8 óra mely élőzenéből és DJ szettekből áll. Ezek aránya változik az esküvői csomagjainkban, amelyekről bővebben itt tájékozódhatsz!

Vacsora alatt játszotok-e?

Vacsora alatt a zenekarunk DJ-e szolgáltat halk háttérzenét, ugyanis a sokéves tapasztalatunk azt mutatja, sokkal praktikusabb vacsora alá a visszafogottabb hangerejű, kellemes háttérzenét választani.

Van-e esküvőkön lehetőség műsoridő hosszabbítására 03.00 után, ha a hangulat úgy kívánja?

Természetesen lehet. Tekintsétek meg esküvői csomagjainkat, ahol tájékozódhattok a műsoridő hosszabbítási lehetőségekről.

Mulatós zenét játszotok-e?

Játszunk, amennyiben a közönség vagy a megrendelő igényli. A menyasszonytánchoz mindenképpen ezt ajánljuk. Egyébként a repertoárunk nagy részét népszerű magyar és nemzetközi slágerek alkotják.

“Kihúzhatunk-e” dalokat a repertoárból?

Maximum 4-5 olyan dalt, amelyet valami miatt nagyon nem kedveltek. A műsor összeállítása a zenekar feladata, amelyet nagyban befolyásolhat a vendégsereg összetétele. Ebben nekünk nagyobb rutinunk van, mint a kedves megrendelőnek, ezért jobb, ha ezt ránk bízzátok! Amennyiben a “fél” repertoárt kihúzzátok, akkor biztos nem mi vagyunk a megfeleő zenekar számotokra. Valamint az sem lenne szerencsés, ha a fellépés alatt a zenekar tagja a “tiltó listára” jobban koncentrálnának, minta közönségre.

Vállaltok-e “vőfélykedést”, műsorvezetést?

Legjobban a ceremóniamesterekkel szeretünk együtt dolgozni, ugyanis ők illenek legjobban a zenekarunk stílusához. Van viszont egy-két kedvenc vőfélyünk is, akikkel nagyon jól megy a közös munka. Róluk bővebben a Partnereink menüpontban tájékozódhattok. Vőfély vagy CM hiányában alap konferálást tudunk vállalni (pl. torta, menyecsketánc beköszöntés stb.).

Játszottatok-e már “nemzetközi esküvőn”?

Egyre gyakrabban fordul elő napjainkban, hogy az ifjú pár egyik tagja nem magyar állampolgár, így a vendégek jó része is külföldről érkezik. Repertoárunk igen széles (nemzetközi dalok szempontjából is), de tapasztalataink szerint nagyon szeretik a magyar nyelvű dalokat is a külföldi vendégek.

Lehet-e karaokézni a zenekarral?

Előzetes egyeztetést igényel, maximum 1-2 dal erejéig, kultúrált körülmények között. (nagyon féltjük a drága felszereléseinket, és szeretnénk megóvni magunkat attól a kellemetlenségtől, hogy az “önjelölt énekes” illuminált állapotban tapossa, leöntse a számunkra nagyon értékes hangszereinket…)

Milyen egyéb igényei vannak a zenekarnak az este folyamán?

  • Lehetőség szerint mosdóval ellátott (zárható) öltözőt igénylünk az est folyamán, ahol a sofőrünk is tud pihenni
  • Minimum egyszeri kétfogásos (leves+főétel) étkezést a zenekar és a technikai személyzetünk részére – megfelel az ún. “személyzeti vacsora” is + asztal a zenekar részére (előnyös a vendégektől elkülönítve)
  • Ásványvíz, alkoholmentes italok, kávé stb.
  • Ingyenes parkolási lehetőség a zenekari mikrobusz számára

Hogyan lehet lefoglalni a zenekart?

A zenekart szerződéskötéssel lehet lefoglalni, amelynek részleteit telefonon vagy e-mailben egyeztetjük.

Ezúton is szeretnénk köszönetet mondani az igényes szórakoztatásért! Minden korosztálynak megfelelt, csak pozitív vissza jelzést kaptunk! Annyit kiemelnénk, nem kis feladat volt 3 nemzet hangulatát összekovácsolni, de megoldottátok, mindenkinek nagyon tetszett! Köszönet az extra kívánság zenékért is, még azt is nagyon eltaláltátok mikor illik bele a buliba! Szeretettel ajánljuk mindenkinek, aki az esküvőjén nem akar aggódni a hangulat miatt!

Michaela és Tamás (Ausztria)

“Egy esküvő szervezésekor, talán a legnehezebb feladat a megfelelő együttes kiválasztása. Hiszen a násznép hangulata nagyban függ tőlük. Amennyiben lapos a zene a repertoár pedig szegényes, a buli hamar elvérzik. Szerencsénkre, mi rátaláltunk az Alibi Együttesre és kitűnő választásnak bizonyult. Remek zenészek alkotják a csapatot és fantasztikus hangulatot varázsoltak. Még azok is táncra perdültek, akik előtte messziről kerülték a parkettet. Ráadásul a mi esküvőnkön sokféle ember volt jelen, különböző zenei ízléssel, de számukra ez sem jelentett akadályt. A násznép nem tudott olyan dalt kívánni, amit Ők, le ne játszottak volna. Egy dolog biztos! Az ezüstlakodalmunkon az Alibi Együttes fog zenélni, ha elvállalják.  Nagyon köszönjük!”

Valkó Eszter és Radócz Péter ajánlásával

Amikor eldöntöttük az esküvőnk dátumát, csak azt tudtuk, hogy zenekart szeretnénk, de nem ismertünk senkit. Sok zenekar neten fellelhető anyagát meghallgattuk, és egyszer csak Rátok találtunk! Kiemelkedtetek a sokaságból, a stílus, a szakértelem, minden megfogott, és tudtuk hogy meg kell Benneteket kérdeznünk. Minden pont úgy volt ahogy megálmodtuk. Mondjuk egy kicsit túl gyorsan eltelt az este. A vendégek közül is sok-sok pozitív visszajelzést kaptunk. Még az is táncolt, aki nem szokott. Bennünk éjfélkor tudatosult, hogy le se ültünk vacsora óta, és végig táncoltunk utána is hajnalig! Csak ajánlani tudunk, és ajánlani fogunk Benneteket!

Zsuzsi és Nándi